|
|
|
Auto buducnosti ce ici na hidrogen |
|
Le futur de la voiture a hydrogene
Nissan s’intéresse au potentiel de la voiture a hydrogene. (afp) Deux inventions remettent au goût du jour l’idée d’une voiture roulant a hydrogene. L’entreprise canadienne Global Hydrofuel, a Vancouver, et l’université de Purdue, dans l’Indiana, ont chacune de leur côté mis au point un alliage d’aluminium et de gallium inédit.
L’Alumifuel, c’est son nom, produit de l’hydrogene au contact de l’eau, affirme le magazine «Science & Vie». Il suffit en effet de plonger un morceau de ce métal dans l’eau pour faire jaillir l’hydrogene instantanément.
Ce procédé élimine le probleme du stockage de l’hydrogene a bord des véhicules et apporte une solution économique a la production de ce gaz peu polluant. L’Alumifuel utilise le mécanisme de la rouille, l’oxydation, pour produire l’hydrogene a partir de l’eau. Ce nouvel alliage s’oxyde rapidement.
«Pour alimenter une voiture équipée d’une pile a combustible roulant a 100 km/h sur 560 km, il faudrait embarquer 80 kg d’alliage et d’eau, ce qui correspond a peu pres au poids d’essence nécessaire pour parcourir cette distance, mais le trajet coûterait trois fois moins cher», confie a «Science & Vie» Jerry Woodall, de l’université de Purdue.
Les déchets du processus sont presque entierement recyclables, mais fabriquer cet alliage consomme de grandes quantités d’électricité. Le recyclage de l’alumine permet de générer des gains. Ceux-ci rendent le prix de cette énergie compétitif face a l’essence.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nisan se interesuje za potencijal hidrogena kao goriva. Dva investitora su se pozabavila ovom idejom. Kanadska firma Global Hydrofuel iz Vankuvera i univerzitet Purdue iz Indiane su, svako na svojoj strani, napravili "Alumifuel"- leguru aluminijuma i galijuma koja sudeci po magazinu "Nauka i zivot" u kontaktu sa vodom stvara hidrogen.
Ovim se eliminira problem stokiranja i pretstavlja jeftinu soluciju koristenja nepoluirajuceg goriva.
"Da bi auto snabdjeveno ovom baterijom i moglo preci 560 km brzinom od 100km/h trebalo bi 80 kg Alumifela i vode sto priblizno predstavlja tezinu goriva koja bi trebala za isti predjeni put, ali bi kostalo 3x vise" ,kaze Jerry Woodall sa univerziteta Purdue
Otpad nastao iz ovog procesa je potpuno reciklirajuci, ali produkcija ove legure zahtjeva veliku kolicinu energije. Reciklaza aluminijuma omogucava zaradu sto je glavni faktor smanjenog troska u poredjenju sa gorivom.
___________________________________________________________________ Volim, fudbal, kosarku, tenis, .... al' od svega najvise volim sport.
|
|
12-29-2007 10:19 |
|
behar
samo sto nisam
Poruka: 1141
|
|
|
12-29-2007 13:41 |
|
Muntahta
moforaja
Poruka: 8353
Location: Tamo gdje je moja dusa.
|
|
|
12-30-2007 05:54 |
|
igor(GROF)
bice nesto od mene
Poruka: 478
Location: 8 sati avionom-6 autom-4 konjem-2 pijeske i eto tu sam
|
|
|
12-30-2007 07:52 |
|
Gogi81
brato
Poruka: 522
Location: Atlanta
|
|
hydrogen auto je nista vise nego dokaz mogucnosti koristenja drugih goriva sem benzina.
prakticno Hydrogen auto nece nikada uspijeti radi kompliciranog koristenja..
bio disel ili alkohol kerosene isto je sada popularno radi malog broja potrosaca,, kada bi se taj broj poveco ,,sta bi se desilo je, da bi industrijske zemlje kupovale hranu iz siromasnih da bi mogli koristiti u autima..
sada uzimamo benzin od gladnih , a u buducnosti bi uzimali hranu od gladnih
elektricna energija ce biti buducnost.
prvo ova hybrid auta su pocela vise i vise i kada se promijeni tehnologija baterija prece se cisto na elektricnu energiju.
To si u pravu da bi elektricna energija mogla biti sto veci izbor u cak i nekoj blizoj buducnosti. Jeftinija ce biti za napravit putem vjetra, sunca, itd., nego sto ce kostat nafta. Al isto nezaboravi da ipak ovi sadasnji gigant kompanije ulja dirigiju ako ne i vise od 80% koja tehnika da se razvija. Drugo, moras istovremeno pravit neku drugu industriju da se ima posla, ako bi vec uljna industrija pala.
Nebi se bas stobom slozio da bi se uzimala hrana iz siromasni zemalja (bar sto se tice Amerike) misao stoji, al opet nemislim da bi bilo tako.
Danas se vec sirom centralne sjeverne amerike koristi E85 Etanol 85% i da se malo vise potrude i ostali djelovi bi mogli biti snabdjevani. To nebi samo smanjilo ovisnost od nafte nego i zaposlilo vise ljudi. Amerika ima dosta zemlje za sadit zitaricu pa cak i secernu repu kad bi samo htjeli.
Tehnologija vec postoji da se izvlaci Alkohol iz zitarice, secerne repe i neki jos biljki nemogu se sjetit. Pogledaj Brazil, ako se nevaram skoro preko 20et i nesto godina koriste Alkohole iz secerne repe. Njihova ovisnost o nafti prakticno i ne postoji.
Ko zna sta ce sve da bude a naj manje se potrosaci pitaju tebi je platit pa kako god.
___________________________________________________________________ jope ti
-----------------------------------------------------------------------------
Gogi81:
The penis mightier than the sword.
---------------------------------------------------------------------------
kore mi Sahbaz
|
|
12-30-2007 08:27 |
|
|
|
|
|