Emir
samo sto nisam
Poruka: 1120
Location: NYC
pokretac teme
|
|
Haj super
Bas mi je drago da ima neko ko voli kamione Ferrari.
Sto se tice ove serije Mack-ovih kamiona, to je serija F koja se pocela praviti 1962 i prestala praviti 1981. Ovaj Mack je imao sestocilindricni motor sa zracnom turbinom ako se dobro sjecam sa 280 konjskih snaga. Sto se tice transmisije imao je dva mjenjaca, tako reci reduktor i regularni mjenjac od 5 brzina. Na reduktoru su bili Rikverec (Unazad) Spora (Mala)i velika (Brza). Vrlo teski za mjenjanje brzina, posebno iz vece u manju brzine, ali zato munje na putu. Dupla osovina ih je pravila jakim u strani, tako da bi uz Planinu Ivan izlazili bez problema pod terretom od 25 tona i jos par tona njihove vlastite tezine. Kada bi se spusato niza stranu imao je motornu kocinicu koja bi ga prilicno usporavala i pravila sigurnim. U tadasnje vrijeme bili su jaki i na autoputevima, mogli su dostizati i brzinu od 130 km/h sto za kamione pod teretom od 25 tona i nije malo. Vazdusni jastuci su ih pravili udobnim, koji su se nalazili pod kabinom. Mogu sigurno reci da na prostorima bivse Juge bili su prestizni nad ostalim kamionima, a sem Mostara , imali su ih Capljinski, i Stolacki Autoprevoz, U Crnoj Gori u bijelom polju, i u Beogradu. Beogradjani su imali masine sa osam cilindara.
A sto se mene tice mene i moje ljubavi prema ovom kamionu, pa to je ono sto se kaze, nepada babura daleko od drveta. Moj je Otac vozio jedan ovakav Mack od 1978 do februara 1993. Ja sam imao cast da sa 17 godina vozim ,uz ocev nadzor, ovaj kamion i to je nesto nezaboravno.
Zasad toliko
___________________________________________________________________
|
|
12-05-2003 02:51 |
|
Emir
samo sto nisam
Poruka: 1120
Location: NYC
pokretac teme
|
|
|
12-06-2003 01:36 |
|
Emir
samo sto nisam
Poruka: 1120
Location: NYC
pokretac teme
|
|
|
12-06-2003 01:43 |
|
tekija2
carica decembra '03
Poruka: 1116
|
|
|
01-09-2004 02:45 |
|
|
|
|
|