Srušio se mali avion kod Mostara, èetiri osobe poginule
Prema nezvaniènim informacijama, u ovoj saobraæajnoj nesreæi stradali su instruktor škole letenja i još tri osobe za koje se pretpostavlja da su maloljetne.
Na mjestu dogaðaja su pripadnici policije, vatrogasaca i hitne medicinske pomoæi.
..posto sam trenutno u Mostaru danas sam taj avion propratio desetine puta ,kruzio je iznad Mostara jedno 4 do 5 sati u vremenskim razmacim ..imao sam osjecaj da je letio u visni Huma ili cak malo ispod i ponekad malo iznad ..ono sto mi je zapalo za oci bio je jako nizak let iznad grada ,gotovo nikad u letackoj praski se ne leti tako nisko iznad gradske zone upravo zbog siguirnosti po naseljeno mjesto ..jednostavno se ta nesreca mogla desiti iznad samog grada ,na srecu nije ako se vec morao desiti taj slucaj ..zasto se ne leti tako nisko ? bas zbog tih iznenadni kvarova na motoru avionna ili komandama ..ako se desi kvar avion ima mogucnost da bezbjedno sjeti ako ima dovoljnu visunu iznad zemlje .da je imao vecu visunu siguran sam da bi bezbjedno sletio .
Pa valjda I ti privatnici moraju imat pravila shto se tiche visine leta iznad naseljenog podruchija????? Ako se spustio ispod limita ... Rahmet I pokoj dushama poginulim.
..ovaj avion je jucer letio jako nisko iznad grada ,gotovo u pola brda ja mislim da se zove orlovac ,gdje stoji sahovnica
..siurno je napravio neki jak zaokret kad se naso u zoni aerodroma a visina mala i potom izgubio silu uzgona na krilima i jednostavno trehno kao vreca usled sopstvene tezine .
..sve da je motor crko u zoni Jablanice ovaj avion je mogo napravit dolet do Mostara da je imo visunu
....poginulo troje djece, njihov otac i pilot. vjetre, potpuno si u pravu kad kažeš zašto je avion pao. I ovdje se je u prošlosti dogodila takva nesreèa. Pilot (profesionalni) sa sliènim avoinom je htjeo pokazati ženi i kèerki svog prijatelja kako se leti i pravi luping. Naravno da su trehnuli ko vreèa i svi poginuli iako je avion bio ispravan i pilot profesionalac....!
___________________________________________________________________ Moj Mostare ko ti lomi grane,
ko zavadi mostarske jarane,
ko to tebi istoriju piše,
ko to želi da te nejma više.
broj ispravljanja poruke: 1, zadnji put od strane Sarajlija ba dana 05-14-2017 u 21:45.
..procedure u vazduhopovstvu moraju postovat mada nekad izgedaju glupe i bezmislene .sva ta pravila su pisana na osnovu nekih nesrece koje su se desavale nepostivanjem istih
..ponekad zbog banalnih stvari dolazi do katastrofe koje se placaju ljudskim zivotima .
..postoje procedure sletanja i poletanja i bez obzira na iskustvo i rutinu desaju se nesrece.
..ne mislim da je ovde rjiec o lupingu jer u avionu su bila djeca
..ovde je u pitanju bila visina letenja i neki ostar zaokret aviona
..dosta puta se desi da na mjestu pilota sjedi njegov prijatelj koji uz jegovu instrukciju pokushaje da leti umjesto pilota
..piloti su nekad znali da sexaju u pilotskoj kabini putnickog aviona ,pa je cak i to nekad znao da bude uzrok nesrece
Ceste su nesrece sa manjim avionima, a jos kad se uzme u obzir da je star avion i drzava gdje su sumnjive inspekcije servisiranja, vrlo je onda cesta vjerovatnoca da ce kad tad i doci do ovakvih stvari. Meni je malo cudna ova medijska sutnja vezana za ovaj slucaj, gdje nesto dobro smrdi. Interesantno da se jos javno nisu oglasili ni za sitne detalje, kao npr da li je pilot bio na vezi sa kontrolom leta? Vjerovatno je bio neki kvar na avionu i nije stigao doci do piste nego ga pokusao spustiti na poljanu. Jos mi nesto ovdje smrdi. Ko je dozvolio da udje u ovakav avion 5 ljudi koji moze primiti reklo bi se samo 2 putnika, i jos pustiti malu djecu?
..kaze Hara pilot iskusan ,tacno je da jeste ali najvise grijese ti iskusni piloti soferi i plivaci ..neretva je najvise utopila plivaca .
..mi nemamo obucen kadar za servisiranje bilo kojeg tipa aviona na svim nasim aerodromima ..taj kadar je nestao pocetkom rata a mnogi iskusni mehanicari su danas vec pomrli ..nase skole sa prestankom rada sokola ne obrazuju vise taj kadar za odrzavanje i servisiranje aviona .
..Avioni padaju svuda u svjetu i ne mora odma da znaci da je u pitanju neka urota ili zavjera od strane zvanicne vlasti ..crne kutije u ovom avionu pa i da je ima ta ekspertiza traje mjesecima ..ta crna kutija ne biljezi samo razgovor pilota vec snima cjeli sistem na avionu .
..jedini dokaz ili saznanje bi se mogao potraziti u razgovoru pilota i kontrolnog tornja ili neki ocevidci ..tesko je sad iz olupine izv laciti neke dokaze ili reci sta je bio uzrok padu
..bilo kako bilo ljudski zivota nema i to je velika tragedija
Ne znam da li se za ijednog pilota u BiH moze reci da je "iskusan". Gdje to on/ona ima priliku da provede dovoljno letackih sati da bi mogao steci neko iskustvo?
To je isto kad sjednu seljaci za volan (auto) i onda se provozaju M17 i misli kao da je na auto putu i vozi 150 na sat u nekoj krntiji
..Realisto mi nemamo skolu letenja i svi ti piloti obuke su zavrsavali ili u Hrvatskoj ili Srbiji ..Air Bosna unajmljuje pilote iz Srbije ili Hrvatske da lete za nas .
..Realisto mi nemamo skolu letenja i svi ti piloti obuke su zavrsavali ili u Hrvatskoj ili Srbiji ..Air Bosna unajmljuje pilote iz Srbije ili Hrvatske da lete za nas .
Pa eto, bas to i govorim. Da je ne znam gdje zavrsio, gdje moze steci dovoljno sati letenja u BiH da moze biti "iskusan"?
Mozda, ako je radio za neku evropsku komercijalnu avio kompaniju, a ne vidim nigdje u clanku u medijima da jeste, tako da ti to pada u vodu. Imati samo dozvolu za letiti ne znaci da je neko "iskusan".