CEPBAHTEC
Hercegovac
Poruka: 170
Location: Bosna i Hercegovina
|
|
Citat sa: http://www.islambosna.ba |
|
0 ?8B0Z5 "0;8 X5 8A;0< =0A8;=0 @5;838X0" 4>18[5 B5 >43>2>@ 8 8<0[5 B5 ?@8;8:C 40 2848B5 :@>7 ?8B0Z0 :>X0 ?>AB02Y0XC <CA;8<0=8 A2>X8< CDB8X0<0! =B5@5A0=B=> X5 :0:> A5 CG5 <CA;8<0=8 40 =8:040 =51C4C AB20@=8 ?@8X0B5Y8 =5<CA;8<0=0!----------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------
Ženidba sa sljedbenicama Knjige
(280 èitanja)
Pitanje: Zelio bih da postavim jedno pitanje u vezi zenidbe muslimana sa ne-muslimankom. U Kur'anu se navodi da je dozvoljeno muslimanu ozeniti, krscanku ili jevrejku. Sta se podrazumjeva pod tom zendibom i da li je dozvoljeno njemu da obavi serijatsko vjencanje sa tim krscankama ili jevrejkama? I zadnje, ako se roditelji protive tom vjencanju, da li je njemu dozvoljeno se zeniti njima, iako je po Kur'anu dozvoljeno?
Odgovor: Uzviseni Allah kaze: "Od sada vam se dozvoljavaju sva lijepa jela; i dozvoljavaju vam se jela o*nih kojima je data Knjiga, i va?a jela su njima dozvoljena; i ?estite vjernice su vam dozvoljene, i ?estite k?eri o*nih kojima je data Knjiga prije vas, kad im vjen?ane darove njihove dadete s namjerom da se njima o?enite, a ne da s njima blud ?inite i da ih za prile?nice uzimate. A o*naj ko otpadne od prave vjere - uzalud ?e mu biti djela njegova i o*n ?e, na o*nom svijetu, nastradati."
U skladu sa ovim ajetom Islam muslimanima dozvoljava da stupe u brak sa sljedbenicama knjige, tj. sa krscankama i zidovkinjama, za razliku od krscanstva i judaizma, koji apsolutno brane mijesanje sa pripadnicima drugih vjera.
Allah dz.s. je taj brak dozvolio i o*n je isti kao i brak sa muslimankom, dakle obavezno je obavljanje seriatskog vjencanja.
U slucaju da se njegovi roditelji ne slazu sa tim o*nda je taj brak i dalje ispravan jer odobrenje njegovih roditelja nije uslov za ispravnost ovog cina, nego je postojanje takvog odobrenja pohvalna stvar.
Ali treba napomenuti neke stvari kada je u pitanju zenidba sa sljedbenicama Knjige. Naime, ovaj brak je zabranjen ako musliman smatra da bi ovaj brak mogao ostaviti posljedice na njegovo vjerovanje i praktikovanje Islama, kao i ako postoji mogucnost da njegova djeca ne budu odgajana u duhu islamskih normi. Dakle, iako Islam njemu zabranjuje da prisiljava svoju suprugu nemuslimanku da slijedi Islam (cak sta vise o*n je duzan da joj omoguci da obavlja svoje vjerske duznosti i da joj to ne zabranjuje), o*n ipak trazi od muslimana da njegov dom bude islamski dom i da njegova djeca budu odgajana u duhu Islama.
Dok je bilo hilafeta musliman je bez ikakvog straha mogao da stupi u brak sa krsankom ili jevrejkom jer u slucaju da dodje do razvoda muz je mogao da uzme djecu sebi i imao ga je ko stititi za razliku od danasnje situacije kada ako dodje do razvoda braka velika je mogucnost da djeca pripadnu majci i tada buducnost te djece postaje u opasnosti!
Zato savjetujemo muslimane da se u danasnjim danima ipak klone ovakve vrste braka, jer od nje moze biti vise stete nego koristi, a brojni primjeri svjedoce u korist ove tvrdnje.
Napomena: Mozda ce se mnogi upitati zasto Islam zabranjuje muslimanki da se udaje za nemuslimana. Cinjenica je da judaizam i krscanstvo ne priznaju Kur'an kao Boziju rijec, niti priznaju Muhammeda s.a.v.s. za Bozijeg poslanika, sto cini njen polozaj podredjenim u takvom domu, a mozda ce zbog toga i njene vjerske slobode doci u pitanje, a vjernici i vjernice nikada ne smiju prihvatiti da budu u inferiornom polozaju. Na drugoj strain, ako dozvoljena nemuslimanka dodje u muslimansku kucu o*na dolazi pod patronat vjere koja priznaje prethodna poslanstva i knjige, kao sto joj priznaje pravo na vjersku slobodu, jer u vjeri nema prisile, tako da njen polozaj ni u kom slucaju nije ugrozen.
A Allah dz.s. najbolje zna!
Održavanje veze sa majkom koja je udata za nemuslimana
(144 èitanja)
Pitanje: Zivim i radim u inostranstvu, a majka mi je u Bosni i udata je za Hrvata. Kada se udavala (par godina, poslije razvoda sa mojim ocem), ja sam jos bio dunjalucar, i to mi je, na zalost, bilo skoro svejedno, imajuci u vidu da sam doticnog Hrvata, jos otprije poznavao kao ''dobrog covjeka''. Znam da taj cin izvodi iz vjere (mada moja majka ima(la) od islama jos samo pokoji namaz i par dana posta). Da li je dozvoljeno da sa zenom, koja nosi hidzab i djecom nocivam kad sam na godisnjem odmoru kod majke, u njegovoj kuci (u nasoj nejmam za sada mogucnosti) ili je bolje da nocivam kod familije ili prijatelja?
Odgovor: Dozvoljeno vam je da provodite vas godisnji odmor u kuci u koju se udala vasa majka, ali pod uslovom da prilikom svog boravka u toj kuci mozete slobodno obavljati svoje vjerske obaveze, i ako taj boravak nece uticati na djecu, i njihov islamski odgoj i ako vasa supruga nece imati nikakvih problema oko svog islamskog oblacenja.
Sto se tice vase majke, o*na nije izasla iz vjere time sto se udala za nemuslimana, vec je pocinila veliki grijeh i duzna je kao muslimanka da se pokaje i da prekine taj brak, koji nije dozvoljen ni pod kojim uslovima i gledajuci sa pozicije islamskog prava o*n je pravno nistavan. Njena udaja za nemuslimana, u vecini slucajeva, moze da dovede do napustanja vjere u Jednog Boga i Njegova Poslanika Muhameda s.a.v.s. te prihvatanja vjere svoga muza ili cak prihvatanja neshvatljivih ateistickih dogmi. Ali sve dok o*na ne iskaze jasno da nije muslimanka ili ucini nesto sto izvodi iz Islama o*na ostaje muslimanka.
Zato je duzna ako bude vjerovala u Allaha i Sudnji dan, da sto prije napusti tog covjeka pa makar o*n bio dobar suprug ili da ostane u tom braku ako o*n primi Islam, u suprotnom o*na ostaje velika grijesnica i njezin kraj na o*nom svijetu, ovisi o Allahu ako hoce oprostit ce joj, a ako ne kaznit ce je.
Dakako, vi svaku svoju posjetu morate iskoristiti za propagiranje Islama, na lijep i mudar nacin. Takvi brakovi su cesto posljedica dubokog neznanja i dugogodisnje komunisticke represije i ispiranja mozga, tako da vam savjetujemo da iskreno i sa mnogo strpljenja pristupite rjesavanju tog problema, trazeci od Uzvisenog Allaha pomoci.
A Allah najbolje zna!
Èlanstvo u nemuslimanskoj stranci
(106 èitanja)
Pitanje: Živim u kafirskoj zemlji, Crnoj Gori, pa me interesuje da li se smije musliman uèlaniti u kafirsku stranku, s tim da ne podržava njen program, pošto u suprotnom teško može doæi do posla?
Odgovor: Osnova je da musliman ne smije da uzima nevjernike za svoje prisne prijatelje, kao što ne smije da se ukljuèuje u njihove partije. Allah dž.š. kaže: "A njihov je o*naj meðu vama koji ih (nevjernike) za prisne prijatelje uzme"(Kur'an 5:51).
Meðutim, ako musliman bude prisiljen da se ukljuèi, a usprkos tome mogne da osaburi, bolje bi mu bilo da se ne ukljuèuje, da ne bi postao jedan dio kafirske mašinerije.
Ali ako postoji prijeka potreba, kao da æe se insan napatiti ako se ne ukljuèi, ili æe možda biti proganjan što o*n ne može podnijeti, o*nda se može udovoljiti toj potrebi u njenim granicama, i uzeti olakšicu prisiljenog na takvo što, ali mora s vremena na vrijeme da ispituje svoj iman i svoja islamska naèela: da li su o*nakva kakva su prije bila, kako bi bio siguran u svoje vjerovanje.
A Allah najbolje zna!
Izvršenje smrtne kazne sabljom nad muslimanom
(92 èitanja)
Pitanje: Da li se nad muslimanom može izvršiti smrtna kazna prerezivanjem grla, tj. sabljom?
Odgovor: Islamsko pravo dozvoljava upotrebu sablje kao jedan od naèina koji je predviðen za izvršenje smrtne kazne, u sluèajevima koje je pobrojala ulema u fikhskim knjigama i sada bi predugo bilo iznositi sve te sluèajeve. Moguænost izvršenja kazne na taj naèin postoji i za muslimane i za nemuslimane, ako poèine neko od zlodjela koja predviðaju tu kaznu.
Meðutim opæi princip u islamskom pravu je da se prilikom oduzimanja života èovjeku nastoji da se to obavi na najlakši i najbezbolniji naèin i da se koriste sredstva koja su u skladu sa ovim principom; jer u hadisu, koji prenose Muslim, Tirmizi, Ebu Davud i Nesa'i od Šeddada b. Evsa r.a., Poslanik s.a.v.s. kaže: "Zaista je Allah u svemu propisao dobroèinstvo, pa ako budete ubijali uèinite to na lijep naèin…"
Zato nas ne treba zaèuditi da islamski uèenjaci kažu da korištenje sablje, za izvršenje smrtne kazne, nije obavezno, nego se o*na može zamijeniti drugim bržim, savremenijim i bezbolnijim sredstvima. Ovo mišljenje iznosi jedan od najveæih živih islamskih pravnika, dr. Wehbe Zuhayli, u svojoj poznatoj knjizi "El-Fiqhu-l-Islami ve edilletuh" (6/285).
A Allah najbolje zna!
___________________________________________________________________ „Sudi mi, Boze, i raspravi parbu moju
s narodom rdjavim! Od coveka
nepravednoga i lukavoga izbavi me."
(Psalam 43, 1)
|
|
02-19-2007 19:38 |
|
CEPBAHTEC
Hercegovac
Poruka: 170
Location: Bosna i Hercegovina
pokretac teme
|
|
Uèešæe na nemuslimanskim vjerskim obredima
(138 èitanja)
Pitanje: Tražim mudar odgovor na pitanje koje mi je postavila krscanka. Da li ja, kao vjernica, mogu prisustvovati u crkvi ceremoniji krštenja njenog djeteta, kao njena dobra prijateljica, ili uopæe njihovim vjerskim ceremonijama?
Odgovor: Mudar odgovor na ovo pitanje je samo o*naj koji se bude podudarao sa Allahovim zakonom, kao jedinim pravim putem koji garantuje covjeku uspjeh na Drugom svijetu. Allah dž.š. je zabranio vjernicima da uzimaju nevjernike za svoje prijatelje rekavši: "Neka ne uzimaju vjernici za prijatelje nevjernike kada ima vjernika!" (Kur'an 2:28).
Allah dž.š., kada je zabranio muslimanima da uzimaju nevjernike za svoje prijatelje, htio je da saèuva muslimanu njegov iman, èisto i ispravno vjerovanje. U protivnom bliska veza sa njima može uzrokovati da o*n oslabi u svojoj vjeri ili je èak ostavi, što je koban kraj za jednog muslimana. Isto tako se zajednica muslimana izlaže opasnosti zbog ovakvih prijateljstava, jer o*na mogu poljuljati stabilnost meðumuslimanskih odnosa, a i pretjerano zbližavanje sa nevjernicima može otvoriti vrata ostvarivanja pojedinih kafirskih interesa unutar zajednice muslimana, a najvažniji im je njeno razaranje.
Tako je odlazak u crkvu radi prijateljice prvi korak za udaljavanje od svoje vjere, što vremenom može da ode daleko i da se izgubi kontrola nad situacijom. Samim tim odlaskom u crkvu i tolerisanjem njihovih zabluda, ti njima kao da pokazuješ da su o*ni na pravome putu i podržavaš ih u tome samim svojim odlascima.
Musliman treba da shvati da je jedino o*n na pravome putu, a da svaki drugi put Allah dž.š. nije zadovoljan sa njim, jer u protivnom ne bi imalo ikakvog smisla od slanja posljednjeg poslanika Muhammeda s.a.v.s. koji je poslan da izvede ljude iz mraka zablude u svjetlo Islama i da uništi krivotvorine nevjernika, kojima su zasjenili èistu vjeru u Jednog Boga.
Ti, takoðer, svojim odlaskom na ceremoniju krštenja njenog djeteta podržavaš da to dijete otpoène svoj život, ni krivo ni dužno, kao krsæanin, a možda ga i završi kao takav, pogrešnog vjerovanja, i time završi u Džehenemu, da nas Allah dž.š. saèuva od takvog kraja.
Meðutim, ovdje je bitno napomenuti da nam Islam ne brani da se lijepo odnosimo prema nevjernicima (onima koji nam nisu ništa na žao uèinili) i da budemo pravedni prema njima, te da ih na lijep, mudar i Islamom dozvoljen naèin pozivamo u Allahovu vjeru. o*no što je zabranjeno jeste, kao što rekosmo, prijateljstvo i bliska veza koja može muslimana odvesti u propast, pa je zato Islam preventivno lijeèi ovom zabranom.
A Allah dž.š. najbolje zna!
Imena Alen i Kenan
(312 èitanja)
Pitanje: Šta znaèe imena Alen i Kenan?
Odgovor: Ime Alen nije od muslimana prihvaæeno ime, nego se radi o krsæanskom imenu, iako se može reæi da ovo ime ima neko znaèenje na arapskom jeziku, a o*no je: javno, oèito; ali ga je bolje ne davati jer kao muslimani trebmo imati svoj prepoznatljiv identitet i razlikovati se od nevjernika, a naša tradicija je puna ljepših imena koja možemo davati svojoj djeci.
Što se tièe imena Kenan o*no je ime Hamovog sina i nosi znaèenje: skriven, sklonjen od pogleda, zaklonjen; udobno smješten.
A Allah najbolje zna!
Koliko èekati nakon nužde da se uzme abdest?
(276 èitanja)
Pitanje: Interesuje me da li je ispravan abdest, koji se uzima neposredno posle boravka u WC, uzimajuæi u obzir da smo u nedostatku vremena i sl.?
I koliko bi u normalnim uvjetima trebalo saèekati da bi abdest bio ispravan?
Odgovor: Abdest se bez ikakvog problema može uzeti odmah nakon obavljanja nužde, velike ili male. Nema potrebe da se išta èeka i abdest je ispravan. Šejtan nastoji da èovjeku pravi spletke tog tipa unoseæi mu sumnju u ispravnost njegova abdesta, nastojeæi da ga udalji od ibadeta i uèini mu ga teškim. Zato zatvori sva vrata šejtanju prokletom i abdesti se.
A Allah najbolje zna!
Šehidske akcije ili samoubilaèki atentati?!
(238 èitanja)
Pitanje: Da li su dozvoljeni samoubilaèki napadi protiv civila ?
Odgovor: Na nama je, na poèetku, da razjasnimo pojam samoubistva, koje je Islam zabranio i uèinio ga jednim od smrtnih grijeha. Naime, radi se o oduzimanju vlastitog života radi razoèaranosti u vlastiti život i nezadovoljstva Allahovom dž.š. odredbom, iz niskih liènih i egoistièkih pobuda. To je samoubistvo u terminologiji islamskog prava.
Ako pak kako treba prouèimo pitanje akcija koje se danas vrše u Palestini, a obuhvataju oduzimanje vlastitog života radi uništavanja neprijateljskog cilja i nanošenja materijalnih i ljudskih gubitaka okupatoru, o*nda možemo samo zakljuèiti da se u tom sluèaju ne radi o samoubilaèkim atentatima, nego pak o najsvjetlijim primjerima džihada na Allahovom dž.š. putu.
Vidjet æemo da ove akcije ulaze u okvir èasnih ajeta:
"Ima ljudi koji žrtvuju svoj život želeæi Allahovo zadovoljstvo, A Allah je Milostiv prema Svojim robovima." (Kur'an 2:207) "Allah je od vjernika kupio živote njihove i imetke njihove u zamjenu za džennet koji æe im dati…" (Kur'an 9:111)
Samoubica se zatvara u svoju sobu, kukavièki bježi od ovoga svijeta i proklinjuæi sudbinu (kao da govori svome Gospodaru: pogriješio si što si me stvorio) oduzima sebi život, na krajnje egoistièan naèin, èineæi to radi samoga sebe i bez ikakvog korisnog cilja. Naši šehidi, predaju svoje duše svome Gospodaru, ulazeæi u najveæe džihadske poduhvate, radi progresa ummeta i uzvisivanja Allahove dž.š. rijeèi, želeæi pri tome Allahovo dž.š. zadovoljstvo. Njemu je život drag kao i nama i ne bježi od njega, ali ga žrtvuje na Allahovom putu. Zato ove akcije nazivamo šehidskim, a ne samoubilaèkim, jer razlika je oèita.
Druga dilema koju treba razriješiti jeste to da li su jevreji u Palestini civili, kao što to neko tvrdi ili su pak nešto drugo. Ovdje jednostavno kažemo: o*naj ko doðe u naše krajeve, otme našu i vakufsku zemlju, nastani se na njoj i okupira naše krajeve i uèini nas time robovima i graðanima drugog reda, jeste agresor, zloèinac i otimaè, protiv kojeg se moramo boriti svim sredstvima. Nema tu razlike izmeðu o*nih koji su direktno izvršili agresiju, oteli našu zemlju, ubijali nas i obesèaštili naše žene i o*nih pohlepnih koji su dolazili iz svih krajeva svijeta da bi im bila dodjeljena naša zemlja i da bi se leškarili na tuðem. Svi o*ni su zloèinci, agresori i otimaèi, a ne nevini civili protiv kojih se ne smijemo boriti. o*ni koji su nazvani "civilima" i koji su dovedeni sa svih strana svijeta su ustvari èuvari izraelske okupacije, putem otimanja imovine, koja nikada njima nije pripadala.
Dakako, Islam nam zabranjuje direktno ciljanje civila, u vojnim akcijama i mi to ne negiramo. Naprotiv mi se time ponosimo, jer naš islamski kodeks ratovanja je najplemenitiji kodeks ratovanja koji je upoznalo èovjeèanstvo i o*n je nama svet. Ali kao što rekosmo jevreji u Palestini nisu civili i to mora biti jasno svakom muslimanu.
Isto tako moramo istaknuti èinjenicu da su šehidske akcije, sistem ratovanja koji se praktikuje u nužnim situacijama, kada nam nije moguæe da na drugi naèin uništimo neprijateljsku živu silu i materijalna dobra neprijatelja. Dakako, cilj od ratovanja u Islamu nije da mi izgubimo što više žive sile i dobijemo što više šehida, da bi se mogli olahko poigravati sa životima mudžahida. Naprotiv, islamski zapovjednik treba da racionalno razmišlja i da èuva ljudsku snagu islamske vojske, i da mudro koristi šehidske akcije kao oružje u borbi protiv neprijatelja, kada nema drugog izlaza.
Naša braæa u Palestini su okružena sa svih strana. Skoro svaki pokret je gotovo nemoguæ. Uobièajeni naèin ratovanja nije im pri ruci, ali o*ni imaju u rukama ovo jako oružje, koje unosi strah u srca dunjalukom opsjednutih okupatora. Njima i njihovim saveznicima je zbog toga stalo da im iz ruku izbiju i ovaj posljednji adut i konaèno ih bace na koljena. Zbog toga o*ni koriste sva sredstva da sprijeèe ove akcije, a kao jedan od naèina je da, preko svojih poslušnièkih režima na Bliskom Istoku i poltronske uleme (èije fetve se izdaju kako vjetar puše) ili pak kratkovidne uleme (koji žive u svijetu požutjelih knjiga, a ne realnosti), ubace meðu muslimane sumnju u šerijatsku ispravnost ovih akcija i deklarišu ih kao teroristièki akt. Osnovni cilj koji stoji iza svega toga je matiranje i konaèni poraz muslimana u Palestini i konaèna uspostava cionistièke fašistièke tvorevine "Izrael", na cijelom teritoriju Palestine.
Napomena: Muslimani nikada ne smiju priznati postojanje države Izrael. To utvrðenje zla je nastalo na našoj krvi, na suzama naših silovanih sestara i ojetimljene djece i mi se moramo svim silama boriti da taj bastion rasizma, nacizma i aparthejda uklonimo sa lica zemlje i da narod Palestine konaèno ostvari svoja legitimna prava i slobodu.
A Allah dž.š. najbolje zna!
Kada i kako je nastao Izrael kao drzava?
(210 èitanja)
Pitanje: Kada i kako je nastao Izrael kao drzava? Da li su tu ikada zivjeli Arapi?
Odgovor: Izrael (nastalo od imena: Isra’il: a o*n je Ja’kub a. s.) je nastao na muslimanskoj teritoriji Palestine. Inace Palestina se nalazi na obali Sredozemnog mora. Sa njene zapadne strane je Sredozemno more, sa sjeverne Liban, sa sjevero istocne Sirija, sa istocne Jordan, te sa juga Egipat. Palestinu su oslobodili muslimani za vrijeme drugog halife hazreti Omera r. a.. i ostali su zivjeti na svojoj zemlji sve do pocetka 20. stoljeca. Bili su takodjer proganjani za vrijeme krstaskih pohoda, ali su ipak uspijeli da se zadrze na tom terenu.
Cionisticki pokret, koji se zalaze da zidovi moraju imati svoju posebnu drzavu, je 1887. god. odrzao kongres u svicarskom gradu Bazelu, na kome se razmatralo pitanje osnivanja jevrejske drzave. Tadasnji vodja cionista Hercel je naglasio veliku potrebu za tom drzavom. Bilo je tu nekoliko prijedloga za teritoriju na kojoj bi se mogla osnovati ova drzava: Uganda u Africi, Palestina u Aziji itd. Na kraju su se dogovorili da to ipak bude Palestina. Nakon tog kongresa otpocela je akcija za ostvarivanje tog jevrejskog sna. Ponudili su sultanu AbdulHamidu II, jednom od zadnjih osmanlijskih halifa ogromne svote novca da im ustupi taj dio zemlje, sto je smjelo odbio rekavsi: "Ja vam nikada ne mogu prodati ni stopu te zemlje, jer je ta zemlja vlasnistvo muslimana, a ne moje licno!", sto je bio jos jedan od razloga za stezanje omce oko "bolesnika sa Bosfora" i kaznjavanja tog velikog islamskog halife, kome nikada muslimani nece zaboraviti ovaj stav.
Pocetkom dvadesetog stoljeca, arapski svijet opcenito je koloniziran od strane zapadnih sila, pa tako i Palestina, kojom je vladala Britanija. Nakon toga, uz britansku podrsku otpocinje konstantna selidba jevreja u Palestinu. Narodni islamski pokreti su pokusavali suzbiti tu selidbu i istjerati kolonizatore, ali nisu uspijeli.
02.02.1917. god. ministar vanjskih poslova Britanije lord Belfor daje pismeno obecanje jevrejima da ce dobiti Palestinu svoju domovinu, sto je izazvalo veliko nezadovoljstvo islamskog svijeta, ali bez koristi.
Period izmedju dva svjetska rata je bio ispunjem pobunama, pokusajima da se istjera okupator, ali opet bez uspijeha. Najveca buna se desila 1936 god.
15.05.1948. javno je proglasena drzava Izrael, nakon sto su zidovski okupatori bili ojacani i ljudstvom i vojnom tehnikom, jer se britanski kolonizator pobrinuo da prije povlacenja iz Palestine, naoruza i obuci jevreje, koji su masovno stizali iz svih krajeva svijeta. Te iste godine su zauzeli sjeverni dio Palestine i pustinju zvanu Neqab. Zatim su 1967. zauzeli Zapadnu obalu sa Gazom i Jerusalemom.
Borba protiv okupatora nikada nije prestajala, samo sto je nekad bila jaca, a nekad slabija.
I dan danas nasa braca u Palestini se bore protiv izraelskog agresora, dajuci svoje zivote i imetke, kako bi ostvarili konacnu slobodu i vratili mir i stabilnost svim muslimanima Palestine.
Moze se primjetiti takodjer da se jevreji pozivaju da je to njihova obecana zemlja, ali za to nemaju nikakvog dokaza, osim da kazu da je to njima "Obecana zemlja" po falsifikovanom Tevratu. To je uocljiva laz!
Jevreji su u malom broju prije okupacije zivjeli u Palestini. Imali su svoja prava i niko ih nije izgonio iz njihovih domova. Danas zidovi pod pokroviteljstvom okupacijskih vlasti otimaju privatne posjede nase brace, istjeruju ih iz njihovih domova, ubijaju ih, oduzimaju im osnovna ljudska prava, muce ih na svirep nacin u zatvorima, provode nad njima sistem aparthejda. U isto vrijeme danas se pokusava legalni otpor nase brace nazvati terorizmom. Svaki cestiti musliman treba znati da se ovdje ne radi o terorizmu vec o legalnom otporu agresoru, koji trebamo na svaki nacin podrzati, do konacnog oslobodjenja Palestine.
Da nam Allah dz. s. bude na pomoci.
Druženje sa grešnicima, a da ih ne opominjemo
(766 èitanja)
Pitanje: Da li je grijeh druziti se s ljudima, muslimanima koji se ne pridrzavaju muslimanskih stavova, a ne opominjati ih?
Odgovor: Druzenje sa covjekom koji ne praktikuje islamske propise u svom zivotu i javno to iskazuje u najmanju ruku je pokudjeno. A dokaz za to su mnogobrojni hadisi.
Prenosi Ebu Dawud i Tirmizi da je Poslanik, sallallahu alejhi we sellem, rekao: ”Nemoj se druziti osim sa vjernikom i neka tvoju hranu ne jede niko osim bogobojaznih”. Kaze Mubarekfuri u komentaru Tirmizijog sunena na ovaj hadis: ”U hadisu se navodi zabrana druzenja sa nevjernicima i licemjerima jer je to steta za covjekovu vjeru. Iz ovog hadisa se vidi kako covjek treba da odabere sebi drustvo koje ce ga podsjecati na Allaha i Allahove propise i koji ce mu pomoci da se kloni svega sto je Allah zabranio.
Medjutim, mnogi vjernici ne zele imati nikakav kontakt sa o*nima koji nesvjesno ili iz neznanja grijese, te se uzdizu nad njima i smatraju da je iz ponizenja da komuniciraju sa njima... Allah dz.s. je opisao muslimane da su najbolji Ummet, ali sa tri uslova. Kaze Allah dz.s.: ” Vi ste narod najbolji od svih koji se ikada pojavio: tražite da se èine dobra djela, a od nevaljalih odvraæate, i u Allaha vjerujete.” Znaci, niste najbolji narod ukoliko ne budete trazili da se dobro cini i od nevaljalih djela odvracali. Iz ovoga ajeta vidimo obavezu da podsjecamo nasu bracu grijesnike na dobra djela i da trazimo od njih da se klone losih djela. I svako druzenje sa covjekom nalaze da budes iskren prema njemu i da mu volis o*no sto volis i sebi. A sta ima losije od toga da se druzis sa covjekom kome se predstavljas kao prijatelj, gledas ga kako grijesi a ne opominjes ga.
Grijesnici muslimani su nasa braca koja su kao lijepi svijetli biseri koji su upali u blato grijeha. Na vjernicima je, uz Allahovu pomoc, da te bisere izvade iz tog blata i da ih ociste i o*ni ce opet sijati i biti produktivni i lijepo izgledati.
Mi preporucujemo vjernicima da se ne distanciraju od drustva i da budu aktivni u svim segmentima zivota i drustvenom napretku sa ostalim ljudima i da za svoje prisne prijatelje ne uzimaju osim cvrste vjernike.
A Allah najbolje zna!
Vijeæe za Fetve IslamBosne
.................................................. .................................................. ........................
ODGOVOR: MUFTIJE
Mi preporucujemo vjernicima da se ne distanciraju od drustva i da budu aktivni u svim segmentima zivota i drustvenom napretku sa ostalim ljudima i da za svoje prisne prijatelje ne uzimaju osim cvrste vjernike.
http://www.islambosna.ba/modules.php...ticles&secid=9
___________________________________________________________________ „Sudi mi, Boze, i raspravi parbu moju
s narodom rdjavim! Od coveka
nepravednoga i lukavoga izbavi me."
(Psalam 43, 1)
|
|
02-19-2007 19:40 |
|
Anida
proplivala
Poruka: 19
Location: soba do Sekine
|
|
|
02-19-2007 20:14 |
|
OMAHA
Mitsubishi sa zvjezdanim krovom
Poruka: 1488
Location: XYZ
|
|
|
02-19-2007 21:45 |
|
Rondo
stalni dopisnik
Poruka: 1085
|
|
|
02-20-2007 00:05 |
|
|
|
|
|