Nova linija neodoljivo je "Maybachovska" i vjerovali ili ne, novi automobil još je veæi od ionako golemog prethodnika. Tim prije što je osjetno poveæan i meðuosovinski razmak (za sedam centimetara), pa æe buduæi vlasnici i njihovi suputnici uživati u iznimnom komforu. Uostalom, veæi je èak i prtljažnik, koji sada "guta" i do 560 litara prtljage.
Bajkoviti interijer, nakrcan svim tehnološkim èudesima današnjice (ili sutrašnjice?), potvrðuje da je ovaj automobil doista rezerviran za uski krug sretnika, uglavnom konzervativnijeg ukusa. Upravo su ukusi i navike dosadašnjih kupaca bili jedan od glavnih razloga pri osmišljavanju potpuno nove instrumentalne ploèe i prateæih prekidaèa, ponajprije svemoguæeg kontrolera Comand, koji objedinjuje radio, CD, klimu, telefon i satelitsku navigaciju. Dobar dio vlasnika ovakvih krstarica sjedi na stražnjoj klupi, a za to æe imati i valjan razlog, jer nasloni za glavu prednjih sjedala po želji se mogu opremiti sa ekranima u boji. S druge strane, vozaèa æe razveseliti Direct Select kontroler na upravljaèu, preko kojeg je moguæe odabrati stupanj prenosa. S prednjim sjedalima može se igrati do mile volje - podešavaju se u èak 16 smjerova, a moguæe je doplatiti i dodatne sitnice, poput ventilacije, grijanja, èak i masaže (èetiri režima "grubosti"), ili pak pametnih sjedala koja se sama prilagoðavaju naèinu vožnje.
Putnièka sigurnost jedan je od glavnih aduta buduæe S-klase. Novost je Brake Assist Plus sistem koji uz pomoæ senzora na vrijeme prepoznaje opasnu situaciju, te po potrebi pojaèava silu koèenja i tako pomaže vozaèu. Kod naglog koèenja stop-svjetla poèinju treptati, dodatno upozoravajuæi ostale ucesnike u prometu. Njemaèki struènjaci s ponosom najavljuju i sistem Distronic Plus, koji uz pomoæ senzora izraèunava udaljenost vozila ispred, te posebnim signalom upozorava kada je razmak premali. Distronic Plus djeluje u kombinaciji s Pre Safe sistemom, zaduženim za trenutaènu "mobilizaciju" svih sigurnosnih ureðaja. Uoèi sudara elektronika sama zateže pojaseve i postavlja sjedala u "borbeni" položaj, a u punu spremnost se stavljaju i zraèni jastuci, koji se tako mogu brže aktivirati. Za kraj, tu je i infracrvena kamera èija se slika prikazuje na središnjem displeju, èime je vidljivost u slabijim uvjetima poveæana za 150 m.
Kupci æe u poèetku moæi birati izmeðu èetiri razlièite pogonske jedinice. Iz sadašnje ponude modela C i E-klase "posuðen" je 3.5-litarski V6 koji razvija 272 KS. Tu je i novorazvijeni V8 agregat za model S500 - nudi èak 388 KS uz brutalnih 530 Nm okretnog momenta. Najzahtjevniji æe ipak odabrati prestižni V12, koji na nevjerovatnih 1900 okretaja razvija 830 Nm okretnog momenta, uz maksimalnu snagu od 517 "konja". U Stuttgartu nisu zaboravili ni ljubitelje dizela, za koje su pripremili V6 CDI motor s izravnim ubrizgavanjem od 231 KS i 540 Nm. Za ovu klasu tradicionalno, svi motori dolaze s automatskim mjenjaèem, a sedam stupnjeva prenosa jamstvo su maksimalno ekonomiène vožnje (koliko je to uopæe moguæe).
Osnovni model na njemaèkom tržištu stajat æe sedamdesetak hiljada eura. Sitnica
___________________________________________________________________
|